HTML

Libertarians

Friss topikok

Newsbuster riport: Sanders kínos helyzetben, gerinc nélkül

2016.06.06. 01:20 Tblog

Riporter: Biztos vagyok benne hogy ismeri a témát: több baloldali kormány, különösen a populisták, komoly bajban vannak Dél-Amerikában. A szocializmus Venezuelában csődközelbe taszította az országot. Argentínában és Brazíliában is. Mivel magyarázná ezt a bukást?

Sanders: Kérdezget itt engem...

Riporter: Biztos vagyok benne hogy érdekli ez a téma.

Sanders: Nagyon érdekel, de én az Egyesült Államok elnöke akarok lenni.

Riporter: Szóval nincs véleménye a venezuelai válságról?

Sanders: Persze hogy van véleményem, de mint mondtam most a saját kampányom érdekel.




Értitek? Svédországról beszél, Norvégiáról beszél, más nyugati országokról beszél. De a sokkal közelebbi országokról nem, mert az kínos.

 

http://cnsnews.com/commentary/daniel-mitchell/venezuela-collapsing-and-left-afraid-admit-why

Szólj hozzá!

Címkék: Bernie Sanders

A bejegyzés trackback címe:

https://libertarians.blog.hu/api/trackback/id/tr248782950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása